بایگانی نوشته‌ها

بخوانیم و بسازیم (سی و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران)

بخوانیم و بسازیم (سی و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران)

این نمایشگاه از نوزدهم اردیبهشت ماه آغاز و تا پایان روز شنبه بیست و  نهم اردیبهشت در محل مصلای امام خمینی(رحمةالله‌علیه) ادامه خواهد داشت. همزمان با برگزاری بخش حضوری نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران که از ساعت ۱۰  صبح تا ۸ شب میزبان علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی خواهد بود؛ بخش مجازی  نمایشگاه کتاب نیز در سامانه book.icfi.ir امکان خرید کتاب را در ۲۴ ساعت شبانه‌روز فراهم می‌کند. این نمایشگاه با مشارکت ۷۰ دستگاه و نهاد در سطح ملی و شهر تهران به اجرا درمی‌آید. بخش داخلی نمایشگاه با حضور بیش از ۲۸۰۰ ناشر در دو بخش مجازی و حضوری  برپا می‌شود. دربخش بین الملل نیز ۶۰ ناشر خارجی حضور دارند و ۵۰ هزار  عنوان کتاب را عرضه می‌کنند.

ثبت‌نام ناشران داخلی برای حضور در «سی‌و‌سومین نمایشگاه کتاب تهران» آغاز می‌شود

ثبت‌نام ناشران برای حضور در «سی‌و‌سومین نمایشگاه  بین‌المللی کتاب تهران» از پانزدهم فروردین آغاز می‌شود و تا هجدهم فروردین  ماه ١٤٠١ ادامه خواهد داشت.

احتمال برگزاری مجازی و فیزیکی نمایشگاه بین‌المللی کتاب ۱۴۰۱

ایران اکونومیست-نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در صورت امکان همزمان به  صورت فیزیکی و مجازی برگزار می‌شود.  یاسر احمدوند معاون فرهنگی وزارت  فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ایجاد پلتفرم مجازی برای نمایشگاه بین المللی  کتاب تهران در دست بررسی است. در صورت امکان نمایشگاه کتاب در اردیبهشت سال  آینده، به صورت مجازی و فیزیکی به صورت...
آیا به دنبال انتشاراتی مناسب برای چاپ و فروش کتاب خود هستید؟
آیا به دنبال شیوه های نوین تبلیغات جهت فروش  کتاب خود هستید؟
ممکن  است شما چندین سال برای تالیف کتابتان وقت صرف کرده باشید و یا اطلاعات  بسیار ارزشمندی را گردآوری کردهاید و میخواهید در قالب یک کتاب در اختیار  همگان قرار دهید و به همین دلیل قصد چاپ و فروش کتاب خود را دارید. اما این را بدانید که هیچ ناشری توانایی توزیع کتاب یک نویسنده شناخته نشده را در بازار سنتی کتاب (کتابفروشیها)  ندارد و فروش هیچ کتابی نیز بدون استفاده از راهکارهای مختلف تبلیغ و فروش  قابل تضمین نیست، زیرا با توجه به آمار پایین کتابخوانی در کشور و بالا  رفتن هزینه های خرید کتاب، سرمایه گذاری و تبلیغ برای کتاب یک نویسنده شناخته نشده ریسک بسیار بالایی دارد.
توصیه می کنیم برای اینکه در مسیر مناسبی جهت تبلیغات و فروش کتاب خود  قرار گیرید در مرحله اول جهت جلوگیری از ضرر مالی و روانی عدم فروش کتابهای چاپ شده با تیراژ بالا و پیدا کردن گروه های هدف برای فروش کتاب خود،  بهتر هست که چاپ اول در تیراژ پایین و با هزینه کمتری انجام شود. برای  مثال، اگر کتاب شما دانشگاهی می باشد به دنبال توزیع آن در بین قشر دانشجوی  مرتبط با محتوای کتاب باشید و یا اگر کتاب شعری دارید آن را در محافل ادبی  توزیع کنید. در این راستا انتشارات اندیشه عصر با در نظر گرفتن کمترین هزینه ها و ارائه خدمات در کوتاهترین زمان ممکن میتواند همراه مناسبی برای شما در این مسیر باشد.
اطلاعات بیش‌تر
دسته‌بندی
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...